Książki
Newsletter
Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.
Książki
POLECAMY
|
SPIN SELLING. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie
Autor:
Neil Rackham
Tłumaczenie: Dorota Gasper
ISBN: 9788382315011
Tytuł oryginału: SPIN-Selling
Format: HA, stron: 338
Oprawa:
Data wydania: 2024-03-15
Koszty wysyłki
Cena książki: 89.20 119 zł
Oszczędzasz: 29.80 zł (25.042016806723%)
SPINto metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach.
SPIN SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 latNeil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizowałponad 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy osób w 23 krajach. Wyniki badań wykazały, że wiele metod opracowanych w celu sprzedaży tanich towarówpo prostu się nie sprawdza w przypadku transakcji o dużej wartości. Rackham przedstawiawięc swoją metodę SPIN, w której kolejne literyodnoszą się do pytań:
S sytuacyjnychprzybliżających sytuację, w jakiej znajduje się klient (situational questions),
P problemowychna temat jego problemów i trudności(problem questions),
I implikacyjnych dotyczących konsekwencjiowych problemów (implication questions)
N naprowadzających klienta na niezbędność oferowanego rozwiązania w zaspokojeniu jego potrzeby (need-payoff questions).
Absolutnie fascynująca książka. Pomysły w niej zawarte są nie tylko ciekawe, ale również skuteczne. Lektura obowiązkowa. Sales and Marketing Management
Książka otwiera nowe możliwości i nikt, kto zawodowo zajmuje się sprzedażą, nie powinien jej pominąć. Sales Technique
Niezbędna lektura dla wszystkich zajmujących się sprzedażą lub zarządzaniem działem sprzedaży. Journal of Marketing Management
Neil Rackham jest psychologiem z ponad 25-letnim doświadczeniem w roli badacza i konsultantawspółpracującego z kilkoma wiodącymi na świecie firmami, w tym A.T. & T., Microsoftem i IBM. Prezes czołowej amerykańskiej firmy konsultingowej specjalizującej się wanalizie i poprawie efektywności sprzedaży. Jest także autorem książek uzupełniających tę tematykę: Major Account Sales Strategy oraz Managing Major Sales.
|
Twoje narzędzia
Zakupy i usługi
Oferty pracy
Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.
|