Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces


Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces

Autor: Katarzyna Kaczmarska
ISBN: 978-8-3936-7007-9
Format: HA, stron: 44
Oprawa:
Data wydania: 2015-04-22

Koszty wysyłki

Cena książki: 33.30 zł


 
 

 

Reklamacja - problem, czy sposób na poprawę jakości w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wśród przedsiębiorców?

„Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycją obowiązkową dla wszystkich prowadzących firmy nastawione na dbałość o satysfakcję klienta. Autorka w sposób zwięzły i bardzo obrazowy przedstawia, na czym polega skuteczne rozwiązywanie reklamacji w nowoczesnej firmie. Profesjonalne podejście do potrzeb klienta jest gwarantem zdobycia dobrej opinii, a to oznacza jedno – zyski.

Reklamacja jest momentem prawdy dla każdej firmy. Czy w Twojej firmie obowiązuje zasada wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klienta? Czy oferujesz kupującemu przyjazny i skuteczny sposób załagodzenia sprawy, jednocześnie podnosząc w ten sposób swoje kwalifikacje i dbając o dobre imię firmy? Te zagadnienia podejmuje autorka i dzieli się swoją rzetelną wiedzą oraz obserwacjami rynku.

„Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” zawiera praktyczne porady na temat stosowania międzynarodowego narzędzia do rozwiązywania reklamacji. Opisane schematy sprawdziły się w największych przedsiębiorstwach, również w branży motoryzacyjnej i przemysłowej. Zdadzą egzamin także na poziomie małej działalności. Cel bowiem jest zawsze ten sam – eliminacja strat, poprawa jakości produktu i budowanie zaufania klientów. A na końcu – zwiększanie zysków.

„Porażka jest po prostu szansą, żeby spróbować jeszcze raz, tym razem bardziej inteligentnie” – te słowa Henry’ego Forda są mottem opracowania autorki niniejszego ebooka. Kierowanie się tą prostą zasadą jest szansą dla większości przedsiębiorców, którzy do tej pory mieli problem ze sprawnym rozpatrywaniem reklamacji lub z ich ciągłym występowaniem w swojej firmie. Dlaczego tak się dzieje? I jak temu przeciwdziałać, jednocześnie poprawiając kondycję przedsiębiorstwa i relacje z klientami? O tym przeczytacie w jednym z najbardziej kompleksowych opracowań na rynku.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.