Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy


Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Autor: Jay Conrad Levinson
Tłumaczenie: Monika Szczęsny
ISBN: 83-246-0263-1
Tytuł oryginału: Guerrilla Advertising
Format: A5, stron: 360
Oprawa: miękka
Data wydania: 2006-06-12

Koszty wysyłki

Cena książki: 49.00 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Najlepsza reklama za (pół) darmo

  • Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
  • Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
  • Jak mierzyć skuteczność reklamy?

Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,
...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,
...ich reklama dawałaby szybki zysk,
...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,
...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.

Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów? Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.

Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe,
  • czym zainteresować odbiorców reklamy,
  • jakie kwoty inwestować w reklamę,
  • jak określić krąg odbiorców docelowych,
  • jak stworzyć wieczną reklamę -- taką, która utkwi w pamięci,
  • jak przygotować spot telewizyjny i radiowy,
  • jak wykorzystać tanie środki reklamy (np. drobne ogłoszenia i żółte strony).





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.