KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Rady pracowników - wybrane problemy prawneAutor:
Grzegorz Orłowski
Cena książki: 29.00 złNakład wyczerpanyOd 25.5.2006 r. obowiązuje ustawa z 7.4.2006 r. o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji. Podstawowy obowiązek jaki z niej wynika dotyczy pracodawców zatrudniających co najmniej 100 pracowników, którzy muszą stworzyć w zakładzie pracy procedury powiadamiania pracowników o istotnych wydarzeniach i decyzjach, a niekiedy konsultowania ich z nimi. Od 24.3.2008 r. obowiązek ten będzie także dotyczył pracodawców zatrudniających co najmniej 50 pracowników. Celem tego opracowania jest omówienie obowiązków wskazanych w ustawie oraz pomoc we właściwym zrozumieniu jej przepisów a także wskazanie pułapek, w które można wpaść przy jej stosowaniu. BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!
Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl. |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.