KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanieAutor:
Robert Kozielski,
Dominika Kaczorowska-Spychalska,
Magdalena Kalińska-Kula,
Agata Mardosz-Grabowska,
Agata Matuszewska-Kubicz,
Michał Moneta
Cena książki: 39.90 złNakład wyczerpanyBEZPŁATNE powiadomienia e-mail!
Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl. |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.