Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review


Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Autor: Harvard Business Review
Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-4561-4
Tytuł oryginału: Influence and Persuasion. HBR Emotional Intelligence Series
Format: 12, stron: 144
Oprawa: twarda
Data wydania: 2018-11-09

Koszty wysyłki

Cena książki: 39.90 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [6]:

 
 

 

Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę!

Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby. Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy słowa i argumenty za prawdziwe, a następnie podążamy za tą, a nie inną osobą. To właśnie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera.

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przekazują oni wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym. Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania ułatwiają zrozumienie mechanizmów wpływania na postępowanie innych ludzi. Przekonasz się, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera się na budowaniu relacji interpersonalnych.

  • Zasady skutecznej perswazji
  • Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma
  • Budowanie prawdziwych relacji
  • Angażowanie i tworzenie więzi
  • Sztuka przekonywania

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarządzaniu czy psychologia zespołów pracowniczych. W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących wywierania wpływu i przekonywania, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dzięki temu będziesz postrzegany jako naturalny lider.

Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem!





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.