Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami


Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami

Autor: Chris Todman
Tłumaczenie: Paweł Gonera
ISBN: 978-83-246-3225-1
Tytuł oryginału: Designing A Data Warehouse: Supporting Customer Relationship Management
Format: 17, stron: 296
Oprawa: twarda
Data wydania: 2011-08-22

Koszty wysyłki

Cena książki: 59.00 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [4.5]:

 
 

 

Umiejętnie zarządzaj informacjami!

  • Czym są hurtownie danych?
  • Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
  • Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?

Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.

  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Wartość marki
  • Zarządzanie kampaniami
  • Marketing personalizowany
  • Budowanie hurtowni danych - komponent ekstrakcji oraz integracji danych
  • Baza danych hurtowni - opis encji
  • Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
  • Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
  • Wybór modelu koncepcyjnego
  • Modelowanie metodą kropki
  • Modelowanie logiczne - schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
  • Implementacja fizyczna
  • Zarządzanie kopiami zapasowymi
  • Aplikacje CRM
  • Zarządzanie projektem
  • Oprogramowanie
  • Przyszłość hurtowni danych
  • Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!





    BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

    Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.