Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Modern Brand Management


Modern Brand Management

Autor: Magdalena Grębosz-Krawczyk, Dagna Siuda
ISBN: 978-83-66287-70-9
Format: HA, stron: 192
Oprawa:
Data wydania: 2020-11-10

Koszty wysyłki

Cena książki: 20.00 zł


 
 

 

The main purpose of this monograph is to present the concept of brand and the strategies of brand management, with particular emphasis on the importance of brand elements, brand identity and brand promotion.

This monograph has resulted in two important contributions. Froma theoretical standpoint, it has contributed to brand management concept and has provided a better understanding of brand development possibilities especially thanks to the on-line activities implementation. From the substantive standpoint, it has shed light on the brand strategy implementation as well on the attitudes of Polish consumers towards branded products. This information can be useful for managers to understand how to implement different brand strategies and what outcomes can be expected.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.