Ksi±¿ki

Newsletter

Tak, chcê otrzymywaæ bezp³atny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzieñ w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
wiêcej informacji »

Ksi±¿ki

POLECAMY

 
 

M³odzi nabywcy na e-zakupach


M³odzi nabywcy na e-zakupach

Autor: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska
ISBN: 978-8-3748-8060-2
Format: HA, stron: 267
Oprawa:
Data wydania: 2015-12-14

Koszty wysy³ki

Cena ksi±¿ki: 47.04 58.8

Oszczêdzasz: 11.76 z³ (20%)



 
 

 

Osoby z badanego segmentu m³odych doros³ych (18-29 lat) stanowi± dzi¶ 18% polskiego spo³eczeñstwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które ca³e swoje doros³e ¿ycie spêdzi³o w gospodarce rynkowej. Co równie¿ istotne, Internet by³ obecny w ich ¿yciu przez ca³y okres dorastania i sta³ siê naturalnym elementem rzeczywisto¶ci. Dla nich ¶rodowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkañ i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postêpowania mo¿e byæ istotnym czynnikiem wp³ywaj±cym na konkurencyjno¶æ sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, ¿e przysz³e pokolenia bêd± w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu m³odych doros³ych. Lektura ksi±¿ki pozwoli odpowiedzieæ m.in. na nastêpuj±ce pytania dotycz±ce zachowañ nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupuj± w Internecie? 2. Jakie czynniki wp³ywaj± na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniaj± bezpieczeñstwo zakupów internetowych i jak staraj± siê minimalizowaæ ewentualne ryzyko? 4. Jakie s± g³ówne ¼ród³a informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mog± poprawiæ swoj± wiarygodno¶æ? 6. Dlaczego czê¶æ m³odych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy m³odzi nabywcy s± zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie s± g³ówne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmuj± by poprawiæ swoje samopoczucie? 9. Co sprawia ¿e nabywcy maj± swoje ulubione sklepy internetowe do których wracaj±? 10. Jakie czynniki mog³yby spowodowaæ czêstsze zakupy w Internecie? Autorzy s± ?przekonani, ¿e wskazane w ksi±¿ce ¼ród³a konkurencyjno¶ci, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i ¶wiatowej literatury, stanowi± rzeczywiste, mo¿liwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm dzia³aj±cych w Internecie. Przedstawiona analiza powinna u³atwiæ mened¿erom kszta³towanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wp³ynie na poprawê pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.





BEZP£ATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywaæ mailem informacje o Promocji dnia i nowo¶ciach w Ksiêgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzêdzia

Zakupy i us³ugi

Oferty pracy

Podaj szczegó³y pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz bran¿ê.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatno¶ci . Reklama . Kontakt . Uwagi i b³êdy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wska¼niki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.