KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Marketing (zawsze) w modzieAutor:
Przemysław Zieliński
Cena książki: 18.90 złPraktyczny poradnik marketingowy i PR dla artystów, projektantów i pozostałych równie twórczych przedstawicieli wolnego zawodu. Krok po kroku opisany został proces kreowania marki, nadawania jej oryginalnego charakteru, a następnie przygotowywania własnej kampanii reklamowej. Autor pokazuje, jak w profesjonalny sposób reklamować swoją twórczość - nawet mimo bardzo ograniczonego budżetu. Poradnik oparty na kilkuletnich doświadczeniach w branży life style, kontaktach z projektantami (przede wszystkim mody), realizacji kampanii reklamowych z udziałem m.in. Małgorzaty Sochy i Małgorzaty Kożuchowskiej, a także koordynacji modowych eventów, w których udział brali m.in. Gosia Baczyńska, Agnieszka Maciejak, Maciej Zień oraz Robert Kupisz. BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!
Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl. |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.