Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy


Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Autor: Jay Conrad Levinson
Tłumaczenie: Jarosław Dobrzański
ISBN: 83-246-0077-9
Tytuł oryginału: Guerrilla Marketing : Secrets for Making Big Profits from Your Small Business (Guerrilla Marketing)
Format: A5, stron: 520
Oprawa: miękka
Data wydania: 2006-01-12

Koszty wysyłki

Cena książki: 67.00 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [5.5]:

 
 

 

Czas, energia i wyobraźnia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak pokonali niedostatek i stali się wielcy? Stosowali marketing partyzancki -- czy o tym wiedzieli, czy nie.

Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie, które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.

Ta książka jest kompendium porad dla małych przedsiębiorców. Przeczytaj ją i opanuj najważniejsze umiejętności potrzebne w małej firmie:

  • znajdowanie pomysłów na biznes: najbardziej rozwojowe rynki XXI wieku, w tym najnowsze szanse dla pracujących zdalnie;
  • znajdowanie tanich i skutecznych środków promocji i reklamy;
  • tworzenie sieci kontaktów;
  • tworzenie skutecznego i twórczego planu marketingowego;
  • dążenie do powtarzalnych, coraz większych transakcji;
  • skuteczna współpraca z innymi przedsiębiorcami;
  • maksymalizowanie zysków, a nie przychodów;
  • korzystanie z Internetu i innych współczesnych technologii: prostych, niedrogich i oferujących nieograniczone możliwości.

Marketing partyzancki zaczyna się od pomysłu, a kończy, gdy masz wielu stałych klientów i duży zysk. Dołącz do grona tych, którzy byli mali i stali się wielcy.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.