Książki
Newsletter
Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.
Książki
POLECAMY
|
Marketing
Autor:
Brian Tracy
Tłumaczenie: Aleksandra Samson-Banasik
ISBN: 9788380878068
Tytuł oryginału: BRIAN TRACY SUCCESS LIBRARY: MARKETING
Format: HA, stron: 104
Oprawa:
Data wydania: 2019-09-20
Koszty wysyłki
Cena książki: 19.32 24.9 zł
Oszczędzasz: 5.58 zł (22.409638554217%)
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?
Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić a potem zdołasz im to dać osiągniesz imponujące wyniki.
Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:
Budować bazę klientów
Wyróżnić się na tle konkurencji
Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi
Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących
Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
Naprawdę skoncentrować się na kliencie
W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji
Rozwiązać inne problemy marketingowe
Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako inspirujące, zabawne, informujące i motywujące. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
|
Twoje narzędzia
Zakupy i usługi
Oferty pracy
Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.
|