KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
MARK eTHINK - Poznaj jasną i ciemną stronę marketinguAutor:
Hubert Dudek,
Paulina Wlizło
Cena książki: 49.00 złWiele materiałów, które znajdziesz w internecie, przekoloryzowało to czym jest marketing i w jaki sposób używać go do tworzenia solidnych fundamentów. To książka dla każdego przedsiębiorcy oraz pracownika branż powiązanych z reklamą i marketingiem. Jednak jest to też pozycja po prostu dla wszystkich, którzy chcą zaznajomić się z praktykami, jakie stosują na nas firmy i media. To 394 stron jasnej i ciemnej strony marketingu. Nauczysz się korzystać z marketingu w sposób strategiczny oraz zrozumiesz, jak rozpoznawać manipulację i zwykłe kreowanie na granicy kłamstwa, w tym całym internetowym i medialnym szumie... Od ponad 15 lat zajmuję się marketingiem głównie w internecie, ale nie tylko. Śledzę i analizuję działania wielu osób, wspieram firmy i twórców w tworzeniu dla nich skutecznych treści i grafik, które spełniają określone cele. Jednak w tym wszystkim dostrzegam także "sprzedawców marzeń" - ludzi, którzy poza zwykłą manipulacją, nie dają realnej wartości swoim klientom. Interesuje ich tylko dobrze wypchany portfel. Książka "MARK eTHINK" to nie tylko kawałek papieru czy podręcznik. To narzędzie, które pozwoli Ci zrozumieć świat marketingu i manipulacji. Udowodnię Ci, że większość rzeczy można dziś wymyślić, nawet własną karierę i sukcesy biznesowe. Tak, dobrze słyszysz - wymyślić! Z drugiej strony pokażę Ci, jak mądrze wykorzystać marketing, budować solidne fundamenty, działając strategicznie i dbając przy tym nie tylko o swój interes, ale i klientów. BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!
Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl. |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.