Książki
Newsletter
Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.
Książki
POLECAMY
|
Lepiej i szybciej. Sprawdzona ścieżka do najlepszych pomysłów
Autor:
Jeremy Gutsche
Tłumaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 978-83-283-2808-2
Tytuł oryginału: Better and Faster: The Proven Path to Unstoppable Ideas
Format: 14, stron: 256
Oprawa: miękka
Data wydania: 2016-12-02
Koszty wysyłki
Cena książki: 39.90 zł
Nakład wyczerpany
Farmer jest z siebie zadowolony, a jego życie składa się z cyklicznie powtarzanych czynności. Myśliwym kieruje ciekawość i ciągłe nienasycenie. Farmer chroni swój stan posiadania, żyje w sposób osiadły i wysoko ceni sobie bezpieczeństwo i spokój, na które ciężko zapracował. Myśliwy pragnie przemian, nawet jeśli musi przy tym coś zniszczyć; ponadto kieruje się instynktem i chętnie ryzykuje. Dziś wielu ludzi przypomina swoją mentalnością farmerów, jednak szanse na spektakularny sukces mają myśliwi. Jeśli więc marzy Ci się, aby dzięki swej kreatywności, odwadze i pomysłowości skutecznie sięgać gwiazd, musisz stać się myśliwym!
Tę niezwykle inspirującą książkę przeczytasz z prawdziwą przyjemnością. Informacje o neurologicznych wzorcach zachowań prowadzących do tworzenia nowych idei oparto na solidnych badaniach naukowych, a z fascynujących historii wielu niezwykłych ludzi wyciągnięto bardzo praktyczne wnioski. Jednak największą wartością książki są idee — przedstawiono tu wzorce, takie jak choćby sześć schematów okazji, dzięki którym będziesz w stanie wykorzystać swoje możliwości w zupełnie inny sposób i na całkowicie innym poziomie.
Dowiedz się:
- w jakie pułapki wpada farmer,
- jak działa instynkt myśliwego i jak go w sobie rozbudzić,
- dlaczego chaos jest ojcem odwagi, a twarde dziewczyny noszą spódnice,
- jak działają wzorce, takie jak konwergencja, dywergencja, akceleracja i inne,
- na które branże warto zwracać uwagę.
Przebudź się! Zapoluj! Pochwyć zdobycz i rozwiń skrzydła!
Jeremy Gutsche jest kanadyjskim ekspertem w dziedzinie innowacyjności, przedsiębiorcą i autorem kilku popularnych książek. Jest założycielem i dyrektorem generalnym serwisu Trendhunter, witryny dotyczącej identyfikowania trendów. Gutsche często bierze udział w konferencjach, a jego opinie są cytowane przez takie media, jak The Economist, Fox Business, CBC News czy Entertainment Tonight.
„Najnowsza książka Jeremy’ego Gutsche’a to prawdziwy skarb. Opierając się na rozlicznych badaniach i posługując wspaniałymi historiami, Gutsche pokazuje nam, w jaki sposób unikać pułapek, które hamują rozwój oraz przedstawia inteligentne i użyteczne narzędzia, które pomogą nam szybciej i lepiej rozwijać przełomowe idee.”
Daniel H. Pink, autor bestsellerów Jak być dobrym sprzedawcą oraz Drive z listy „New York Times”
„Książka, która od razu staje się klasyką! Jeremy proponuje niezwykle inspirującą, opartą na dogłębnych badaniach naukowych książkę, którą najpierw pochłoniesz, a następnie przeczytasz jeszcze raz, uważnie ją studiując. Szczęśliwcy, którzy ją przeczytają, otworzą niezliczone nowe firmy i przeżyją mnóstwo wspaniałych przygód.”
Seth Godin, autor bestsellerów, m.in. Fioletowa krowa
„Gutsche trafia tą książką w samo sedno. Dzięki niej poznasz kilka neurologicznych nawyków, dzięki którym przyspieszysz sukces i staniesz się jednym z największych innowatorów naszych czasów.”
Guy Kawasaki, były Chief Evangelist w firmie Apple, obecnie Chief Evangelist w Canva, autor bestsellerowej książki Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
„Lepiej i szybciej przykuła moją uwagę od pierwszej strony. Przedstawione tu przykłady i wciągający styl pisania sprawiają, że książkę czyta się z prawdziwą przyjemnością. Jednak najważniejsze są w niej niezwykle istotne i praktyczne idee. Kontrast między farmerami, a myśliwymi oraz sześć schematów okazji to prawdziwe perełki. Kup tę książkę, przeczytaj ją i przekaż cenną wiedzę innym — będziesz naprawdę zadowolony.”
Robert I. Sutton, profesor Uniwersytetu Stanforda, współautor książki Dobry szef, zły szef
„Horyzonty nauki właśnie uległy poszerzeniu. Książka Jeremy’ego Gutsche’a przedstawia fascynujące historie i wnioski, które pozwolą Ci przenieść swój biznes na następny poziom.”
Sally Hogshead, autorka bestsellerów według „New York Timesa”, How the World Sees You oraz Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzenie zachwytu
„Gutsche zmusza nas do pełniejszego wykorzystania naszego potencjału. Dzięki tej książce ujrzymy siłę idei w całkiem nowym świetle.”
Scott Belsky, założyciel i prezes Behance, autor bestsellera „Wall Street Journal”, Realizacja genialnych pomysłów
|
Twoje narzędzia
Zakupy i usługi
Oferty pracy
Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.
|