KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Jak zatrudniać i kiedy zwalniać pracownikówAutor:
Piotr Michalak
Cena książki: 24.68 złNakład wyczerpanyKażdy z nas ma ograniczoną ilość czasu. Dlatego biznesu nie da się robić w pojedynkę. Musimy zatrudniać ludzi i oddawać im część obowiązków. Umiejętność zatrudniania pracowników uznawana jest przez doświadczonych przedsiębiorców i menadżerów za kluczową dla sukcesu każdej firmy. Na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu? Ważne są: skuteczne ogłoszenie o pracę, odpowiednia rekrutacja, właściwa selekcja kandydatów, zatrudnienie na odpowiednią do danej sytuacji umowę. Szczególnie jednak trzeba zwrócić uwagę na błędy, które są często popełniane przy zatrudnianiu. A błędy te mogą być bardzo kosztowne. Zatrudnienie nieodpowiedniego pracownika kosztuje rocznie kilkadziesiąt tysięcy złotych. Pomimo tego wiele osób podchodzi do procesu rekrutacji spontanicznie, bez przygotowania, na tzw. „czuja”. Ty jednak możesz zdobyć praktyczną wiedzę, która pozwoli Ci przygotować się i uniknąć wielu kosztownych błędów. Przygotowaliśmy dla Ciebie szkolenie, podczas którego wieloletni praktyk biznesu dzieli się swoim doświadczeniem w obszarze zatrudniania pracowników. Dowiesz się, jakie błędy popełnił i jakie wyciągnął z tego wnioski. To kawał praktycznej wiedzy, która pomoże Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu, pieniędzy i nerwów. Są to wskazówki do zastosowania konkretnie w polskich warunkach. Kim jest autor szkolenia? Piotr Michalak to doświadczony przedsiębiorca, praktyk biznesu. Zatrudnił w swoim życiu mnóstwo osób. Popełnił przy tym wiele błędów. Dzięki wnioskom z popełnionych błędów udało mu się ostatecznie zbudować zgrany zespół, który obecnie bardzo dobrze funkcjonuje. Podczas szkolenia Piotr otwarcie mówi również o drugiej stronie zatrudniania – o zwalnianiu pracowników. To temat tabu, który przeważnie jest pomijany. A to, że pewną część pracowników, których zatrudnisz, będziesz musiał kiedyś zwolnić jest pewne. Warto wiedzieć, jak to zrobić w sposób profesjonalny. Zwłaszcza, że zwalnianie pracowników jest trudne emocjonalnie. Czego dowiesz się z tego kursu?
Jeśli chciałbyś zbudować zgrany zespół, który sprawi, że Twoja firma stanie się liderem rynku, to wiedza z tego szkolenia będzie dla Ciebie bardzo przydatna. Inwestycja w ten materiał pomoże Ci również uniknąć wielu kosztownych błędów popełnianych przy zatrudnianiu. Zamów teraz kurs „Jak zatrudniać i kiedy zwalniać pracowników”, wykorzystaj zdobytą wiedzę w praktyce i zbuduj mistrzowski, zgrany zespół, dzięki któremu Twoja firma stanie się liderem rynku. BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!
Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl. |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.