KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Jak wykorzystać internet w poszukiwaniu pracy?Autor:
Anna Owczarz
Cena książki: 29.90 złNakład wyczerpanyNa współczesnym rynku pracy dużą rolę przy poszukiwaniu zarówno kandydatów, jak i ofert zatrudnienia, odgrywa Internet. Coraz więcej firm decyduje się na umieszczenie swoich ofert na stronach WWW, powstają banki ofert i strony, na których osoby poszukujące pracy zamieszczają informacje o swoich kwalifikacjach. W poszukiwaniu pracy można też skorzystać z grup i forów dyskusyjnych. Sieć jest źródłem ogromnej ilości informacji, należy tylko wiedzieć, gdzie i jak ich szukać. Książka "Jak wykorzystać Internet w poszukiwaniu pracy?" to przewodnik dla tych, którzy chcą skorzystać z możliwości największego dziś medium informacyjnego. Opisuje serwisy internetowe poświęcone pracy: od dużych i znanych portali, takich jak Onet, Interia czy Wirtualna Polska, po typowe serwisy branżowe i należące do prasy. Przedstawia grupy dyskusyjne, z jakich można skorzystać, aby znaleźć oferty i porozmawiać z innymi osobami poszukującymi zatrudnienia. Przydatne wskazówki znajdą tu osoby poszukujące pracy w Polsce i za granicą, rozpoczynające własną działalność gospodarczą i szukające miejsca na praktykę studencką lub pracę wakacyjną.
Jeśli zależy Ci na zdobyciu ciekawej pracy, wykorzystaj w swoich poszukiwaniach Internet. Ta książka będzie Twoim przewodnikiem. BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!
Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl. |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.