KsiążkiNewsletterKsiążkiPOLECAMY |
Jak napisać plan marketingowyAutor:
John Westwood
Cena książki: 19.90 złNakład wyczerpanyDlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków. Dowiedź się, jak wykorzystać szanse rynkowe, jeszcze zanim się pojawią.Chcąc skutecznie planować rozwój firmy, musisz nie tylko odczytywać potrzeby klientów i analizować rynek, ale również określać siły i słabości swojego przedsiębiorstwa. Tylko w ten sposób będziesz wiedział, na co Cię stać. Plan marketingowy powinien być realny. Aby go stworzyć, musisz wiedzieć wszystko o kosztach firmy, jej klientach, mocnych i słabych stronach systemu dystrybucji oraz skuteczności stosowanej reklamy. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak zdobyć te informacje, niezbędne do stworzenia dobrego planu marketingowego. W książce "Jak napisać plan marketingowy" znajdziesz omówienie wszystkich etapów tworzenia dokumentu, który stanie się Twoim kompasem. Dzięki zawartym w niej ćwiczeniom praktycznym nauczysz się:
Ta książka ułatwi Ci samodzielne studiowanie, a także posłuży jako materiał szkoleniowy do zajęć grupowych z planowania marketingowego oraz pomoc naukowa na kursie marketingu. BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!
Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl. |
Twoje narzędziaZakupy i usługiOferty pracyPodaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę. |
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy |
Copyright © Kasat Sp. z o.o.