Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów


Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Autor: Sam Horn
Tłumaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 978-83-8087-976-8
Format: HA, stron: 238
Oprawa:
Data wydania: 2020-10-30

Koszty wysyłki

Cena książki: 31.92 39.9

Oszczędzasz: 7.98 zł (20%)



 
 

 

Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?

Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów.

Według magazynu „Fast Company” jedna osoba na cztery rezygnuje z przeglądania strony internetowej, jeśli jej treść ładuje się dłużej niż cztery sekundy. Mamy do czynienia z prawdziwą epidemią braku cierpliwości, a jednocześnie cierpimy na alienację i niedobór uwagi. Na szczęście są sposoby pozwalające pokonać chroniczne rozproszenie uwagi odbiorców. Znajdziesz je w tej książce.

Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek, przedstawia konkretne techniki pozwalające zainteresować twoich odbiorców i skłonić ich, by odłożyli wszystko na bok i skoncentrowali swoją uwagę na tobie i twoich słowach.

Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE pokazuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Horn na bazie konkretnych case studies omawia m.in. innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów za pomocą krótkiej prezentacji. Jeżeli chcesz skutecznie dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę.

I (Intro) Wprowadzenie. Zacznij od wstępu, który przykuwa uwagę. Spraw, by ludzie podnieśli brwi ze zdziwienia.
N (New) Nowe. Nie wystarczy, by była to prawda – to jeszcze musi być coś NOWEGO. Zadbaj o aktualność informacji.
T (Time-Efficient) Właściwe wykorzystanie czasu. Zdobądź zaufanie dzięki efektywnemu gospodarowaniu czasem. Ogranicz długość swoich wypowiedzi.
R (Repeatable) Łatwe do powtórzenia. Utwórz hasło, które za­padnie im w pamięć. Chwila przerwy i… uderzenie. Wezwanie do działania ma zawierać rytm, aliterację i rym.
I (Interact) Interakcja. Nie ograniczaj się do informowania, wchodź w interakcję. Zbuduj scenariusze, aby ludzie mogli współuczestniczyć i współtworzyć.
G (Give) Dawanie. Słuchaj tak, jak chcesz, by ciebie słuchano. Wyjdź ze swojej głowy. Używaj ich języka, zaspokajaj ich potrzeby.
U (Useful) Przydatne. Pokaż realne korzyści. Dawaj możliwości, nie rozkazy.
E (Examples) Przykłady. Nie opowiadaj historyjek, dziel się przykła­dami z życia. Spraw, by odbiorcy przejęli się problemem dzięki teleskopowi empatii.

Narzędzia modelu INTRIGUE pozwolą ci skutecznie przykuć i utrzymać uwagę odbiorcy: widza, słuchacza, czytelnika.

***

Bez względu na to, czy prezentujesz jakiś nowy produkt, prowadzisz prezentację, promocję, czy chcesz kogoś do czegoś przekonać, Sam Horn nauczy cię, w jaki sposób zdobyć uwagę ludzi – i ją utrzymać.
Daniel H. Pink, autor książek Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację oraz Jak być dobrym sprzedawcą

Nawet nie próbuj przygotowywać oferty, propozycji handlowej albo prezentacji bez uprzedniego przeczytania tej książki.
Kay Koplovitz, założycielka USA Networks, prezes Springboard Enterprises

W dzisiejszym świecie biznesu, w którym obserwujemy coraz mniej zaangażowania, techniki zwiększania zaangażowania pracowników i klientów poprzez koncentrację na ich potrzebach i priorytetach w pierwszej kolejności (…) to obowiązkowe narzędzia każdego lidera.
Marshall Goldsmith, autor książki Pozytywne nastawienie, jeden z 50 największych myślicieli biznesowych świata wg magazynu „Thinkers”

Wystarczyło dziesięć sekund przeglądania tej książki, bym dał się wciągnąć przykuwającym uwagę historiom opowiadanym przez Sam. To najbardziej praktyczna, inspirująca i dająca się wykorzystać w życiu(!) książka, jaką kiedykolwiek widziałem na temat zdobywania uwagi innych ludzi.
Derek Sivers, mówca TED (First Follower) oraz założyciel firmy CD Baby

***

Sam Horn jest specjalistką-strategiem w zakresie pozycjonowania, komunikowania i kreowania marki z dwudziestoletnim stażem pracy i licznymi sukcesami we współpracy z takimi klientami, jak Intel, NASA, Boeing, KPMG czy British Airways. Była jedną z najwyżej ocenianych prelegentek na liście najszybciej rozwijających się firm 500/5000 magazynu „Inc.”. Jest także autorką książek z listy bestsellerów „New York Timesa”, m.in. TONGUE FU! Sztuka walki językiem oraz Jutro? Nie ma takiego dnia w tygodniu!





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.