Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

International Marketing in Europe


International Marketing in Europe

Autor: Maja Szymura-Tyc
ISBN: 978-8-3724-6754-6
Format: HA, stron: 237
Oprawa:
Data wydania: 2017-06-05

Koszty wysyłki

Cena książki: 18.48 24

Oszczędzasz: 5.52 zł (23%)



 
 

 

The aim of this book is to provide basic knowledge on international marketing in the European market. It is targeted at students of management, international business and international economic relations, but may also be appreciated by practitioners undertaking activities in the EU market. The handbook contains basic terms and concepts related to international marketing and explains the scope of their use. It presents the diversity of European countries, important from a marketing point of view, and major marketing strategies and tools used by contemporary companies in this market. The considerations are illustrated with mini-cases which help to understand how marketing activities may contribute to a companys success or failure in the European market. The study also includes a chapter on marketing research into the European markets and an Appendix where sources of data indispensable for such research can be found.



BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.