Książki
Newsletter
Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.
Książki
POLECAMY
|
Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Autor:
Anna Łaszkiewicz
ISBN: 978-83-8331-088-6
Format: HA, stron: 162
Oprawa:
Data wydania: 2023-01-30
Koszty wysyłki
Cena książki: 19.92 24.95 zł
Oszczędzasz: 5.03 zł (20.160320641283%)
Zamów książkę »

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.
|
Twoje narzędzia
Zakupy i usługi
Oferty pracy
Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.
|