Książki
Newsletter
Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.
Książki
POLECAMY
|
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy
Autor:
Opracowanie zbiorowe
ISBN: 978-83-7941-001-9
Format: HA, stron: 23
Oprawa:
Data wydania: 2002-01-01
Koszty wysyłki
Cena książki: 3.62 4.26 zł
Oszczędzasz: 0.64 zł (15.023474178404%)
ZamÄĹw ksiĂÂ
ĚźkĂ »
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości. Niniejsza książka wychodzi naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu i zapotrzebowaniu na wiedzę jak to robić. Zawiera również zupełnie nowe, o charakterze empirycznymi wdrożeniowym, przemyślenia prezentujące analizę wyników badań zrealizowanych w bankach oraz omawiające statystyczne metody kontroli procesu i pomiaru jakości usług bankowych. prof. Józef Garczarczyk
|
Twoje narzędzia
Zakupy i usługi
Oferty pracy
Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.
|