Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki


Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Autor: Peter Cheverton
Tłumaczenie: Aleksandra Podsiadlik
ISBN: 83-246-0373-5
Tytuł oryginału: How Come Your Brand Isnt Working Hard Enough?: The Essential Guide to Brand Management
Format: A5, stron: 208
Oprawa: miękka
Data wydania: 2006-04-18

Koszty wysyłki

Cena książki: 33.00 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku

We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać. Na czym więc polega zarządzanie marką? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarządzanie marką to złożony proces zawierający rozwijanie jej, ochronę, wykorzystywanie jej możliwości i w razie potrzeby -- modyfikowanie jej. Tylko dzięki efektywnemu zarządzaniu marką udaje się w pełni wykorzystać jej potencjał.

Książka "Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki" odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę dla niej. Nauczysz się kreować nie tylko marki towarów, ale również i usług oraz znajdować dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz się, że odpowiednio wykreowana marka może przysporzyć Twojej firmie grono lojalnych klientów i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.

  • Przekazywanie emocji w marce
  • Określanie osobowości marki
  • Budowanie lojalności klienta w oparciu o markę
  • Kreowanie marki usług
  • Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
  • Rozwijanie marki
  • Budowanie pozytywnych skojarzeń z marką
  • Reklama

Naucz się kreować rozpoznawalną markę.





BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.