Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży


Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży

Autor: Jeffrey Gitomer
Tłumaczenie: Agnieszka Czardybon, Jarosław Dobrzański
ISBN: 83-7361-887-2
Tytuł oryginału: The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource, Revised Edition
Format: B5, stron: 414
Oprawa: twarda
Data wydania: 2005-12-06

Koszty wysyłki

Cena książki: 59.00 zł

Nakład wyczerpany



Ocena czytelników [5]:

 
 

 

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.

    Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.

    • Zasady pracy handlowca
    • Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
    • Sztuka autoprezentacji
    • Przedstawianie oferty
    • Negocjowanie z klientem
    • Obsługa klienta po procesie sprzedaży
    • Nawiązywanie nowych kontaktów

    Jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.





    BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

    Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


    Twoje narzędzia

    Zakupy i usługi

    Oferty pracy

    Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

     
     
    O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
    Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

    Copyright © Kasat Sp. z o.o.