Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW na rynkach usług finansowych i społecznych


BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW na rynkach usług finansowych i społecznych

Autor: Rafał Kasprzak, Adrian Lubowiecki-Vikuk
ISBN: 9788380303539
Format: HA, stron: 198
Oprawa:
Data wydania: 2022-11-10

Koszty wysyłki

Cena książki: 25.08 31.5

Oszczędzasz: 6.42 zł (20.380952380952%)



 
 

 

Profesjonalizacja na rynkach usług finansowych i społecznych (w tym usług kultury, turystycznych i zdrowotnych) w ostatnich latach poskutkowała pogłębieniem asymetrii informacji na tych rynkach. Na konsumenta w coraz większym stopniu wpływa profesjonalna i często wątpliwa etycznie komunikacja marketingowa, przekazująca pozytywny i przyjazny wizerunek podaży tych usług. W przypadku jakichkolwiek problemów nabywca często jest pozostawiony samemu sobie i - pomimo intensywnego rozwoju sieci instytucji wspierających go w walce o jego prawa - zazwyczaj pozostaje nieświadomy wyzwań, z jakimi wiąże się konsumpcja tych produktów. Powyższe refleksje skłoniły grupę Autorów z wiodących ośrodków naukowych (krajowych i zagranicznych) do przygotowania przekrojowej monografii, poświęconej zagadnieniu obecności i ochrony konsumenta na rynkach usług finansowych i społecznych. Niniejsza publikacja przedstawia problematykę bezpieczeństwa konsumenta, która wydaje się odgrywać coraz większą rolę w profesjonalizującej się gospodarce Europy. Monografia składa się z piętnastu rozdziałów, podzielonych na dwa obszary tematyczne. Pierwszy jest poświęcony rynkowi usług finansowych, drugi - rynkowi usług społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem usług kultury, usług turystycznych i usług zdrowotnych. Poszczególne rozdziały stanowią wartościowe analizy wybranych aspektów funkcjonowania tych obszarów w kontekście ich wpływu nie tylko na bezpieczeństwo konsumenta, ale także bezpieczeństwo przedsiębiorstwa. Redaktorzy naukowi bardzo dziękują Autorom za przedstawienie inspirujących wyników badań oraz zachęcają Czytelników do zapoznania się z zawartością monografii, licząc, że opisane w niej zagadnienia choć w pewnym stopniu uzupełnią lukę wiedzy w tym obszarze badawczym. Pragną również złożyć szczególne podziękowania Stowarzyszeniu Krzewienia Edukacji Finansowej, za wsparcie finansowe wydania tej wartościowej publikacji. Zachęcają ponadto do kontaktu z Autorami oraz Katedrą Badań Zachowań Konsumentów w Instytucie Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w celu kontynuowania dyskusji nad sytuacją konsumenta na tych rynkach.



BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.