Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie


3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie

Autor: Piotr Michalak
ISBN: 978-8-3653-9162-9
Format: HA, stron: 0
Oprawa:
Data wydania: 2016-03-30

Koszty wysyłki

Cena książki: 26.38 zł

Nakład wyczerpany


 
 

 

Jeśli lubisz gotowe rozwiązania sprzedażowe do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest dedykowany właśnie Tobie! Swoją drogą, jakby to było, gdybyś potrafił zmienić postrzeganie Twojego produktu/usługi w oczach klientów w taki sposób, że oferowany produkt/usługa miałby dla nich o wiele większą wartość niż produkty konkurentów? Czy klienci kupowaliby wtedy od Ciebie chętniej i częściej? Oczywiście, że tak!

Co ciekawe, zamiast podwyższać percepcję wartości oferowanych produktów/usług –  wiele osób popełnia błąd i wręcz obniża postrzeganą przez klientów wartość produktu. Przykładowo, dzieje się tak, kiedy robimy promocję (obniżamy cenę) na jakiś produkt lub usługę i nie podajemy klientom powodu tej obniżki. Wówczas klienci podświadomie uznają, że obniżka ceny im się należała, a pełna cena produktu nie odzwierciedlała jego wartości (była zawyżona). Na szczęście, z odpowiednią wiedzą na temat technik sprzedażowych można unikać tego typu błędów.

Przygotowaliśmy dla Ciebie praktyczne szkolenie z 3 technikami sprzedażowymi. Kim jest autor szkolenia? Piotr Michalak to znany trener i praktyk biznesu. Regularnie od ponad 10 lat wdraża w swojej firmie najlepsze rozwiązania sprzedażowe. Dzięki temu jego firma stale się rozwija, a sprzedawane przez niego produkty są w oczach klientów uznawane za produkty o dużej wartości.

Czego dowiesz się z tego kursu?
Jak zmienić percepcję produktu/usługi i dzięki temu sprawić, że wzrośnie jego wartość?
Jak dotrzeć do klientów, którzy oczekują czegoś innego, niż do tej pory oferowałeś?
Jak zaspokoić różne potrzeby klientów?
W jaki sposób robić specjalne promocje na dany produkt, aby nie wywoływać u klienta podejrzeń, że coś jest nie tak z przecenianym produktem?
Jak wyróżnić się na tle konkurencji w wysyłanym newsletterze za pomocą pewnej bardzo oryginalnej techniki? (z gotowym wzorem kopiuj-wklej do zastosowania)

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż w firmie i szukasz gotowych rozwiązań do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest właśnie dla Ciebie. Inwestycja w to szkolenie pomoże Ci zwiększyć sprzedaż, a tym samym obroty firmy.

Zamów teraz kurs „3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie”, wykorzystaj te techniki w praktyce i niewielkim wysiłkiem zwiększ dochody.




BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.