Książki

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu


Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu

Autor: Joe Vitale, Craig Perrine
Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-246-5893-0
Tytuł oryginału: Inspired Marketing!: The Astonishing Fun New Way to Create More Profits for Your Business by Following Your Heart
Format: A5, stron: 264
Oprawa:
Data wydania: 2012-08-14

Koszty wysyłki

Cena książki: 21.45 39

Oszczędzasz: 17.55 zł (45%)



 
 

 

Rynkowa potęga marzeń

  • Zapomnij o zgranych do cna definicjach i zasadach marketingu
  • Odkryj moc nieświadomego umysłu - twórz natchnione oferty i kreacje reklamowe
  • Snuj hipnotyczne historie, angażujące uwagę odbiorców
  • Rób to, czego się boisz, a pieniądze same znajdą do Ciebie drogę

Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci zysku.

Przesłanie tej książki można streścić w powyższym zdaniu. Myślisz, że to banał? Nieprawda! Wystarczy, że postarasz się odszukać w pamięci dzień, w którym ostatni raz zdarzyło Ci się iść do pracy z podobną myślą. Kiedy tworzyłeś ofertę handlową z pasji, a nie chęci szybkiego zarobku? Odpowiedz sobie na pytanie, czy kochasz swoją pracę, a pieniądze są tylko dodatkowym bonusem, czy raczej kochasz pieniądze, a pracę traktujesz jak najnudniejszy sposób na ich zdobywanie? Jeśli skłaniasz się ku drugiej opcji, sięgnij po tę książkę - przypomnij sobie, ile radości daje pełne zaangażowanie w pracę. A zyski? Przyjdą same!

Klienci są zmęczeni, znudzeni lub zwyczajnie znieczuleni na sztampowe przekazy reklamowe, jakie otaczają ich ze wszystkich stron. Przytłoczeni "chwytami marketingowymi" ludzie przestają dostrzegać wysiłki promocyjne producentów. Jak zatem przebić się przez ten zgiełk i dotrzeć do serc odbiorców? Odpowiedź znajdziesz w niniejszej książce.

Książka skutecznie łączy w sobie proces sprzedaży z czymś głębszym - czymś, za co odpowiadają siły potężniejsze niż popyt i podaż. W cyfrowym i syntetycznym świecie sztuczności i manipulacji natchniony marketing będzie jak powiew świeżego powietrza.

  • Techniki marketingu oparte na zdrowym rozsądku i... twórczym natchnieniu.
  • Ogromne dochody bez nadużyć, wzbudzania lęku czy manipulacji odbiorcą.
  • Potrójna wygrana - wygrywasz Ty, klient i producent.
  • Sukces, którego źródłem są autentyczność, entuzjazm i podszepty serca.
  • Entuzjazm, autentyczność i błyskotliwe pomysły.




BEZPŁATNE powiadomienia e-mail!

Kliknij tutaj aby otrzymywać mailem informacje o Promocji dnia i nowościach w Księgarni eGospodarka.pl.


Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.