Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy


Autor: Opracowanie zbiorowe
ISBN: 978-83-7941-001-9
Tytuł oryginału: Format: HA, stron: 23
oprawa:
Data wydania: 2002-01-01

Cena książki: 3.62


Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości.
Niniejsza książka wychodzi naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu i zapotrzebowaniu na wiedzę jak to robić. Zawiera również zupełnie nowe, o charakterze empi­rycznymi wdrożeniowym, przemyślenia prezentujące analizę wyników badań zrealizowanych w bankach oraz omawiające statystyczne metody kontroli procesu i pomiaru jakości usług bankowych.
prof. Józef Garczarczyk



© 2002-2008 Kasat Sp. z o.o.