Copywriting. Trafiaj s³owem w umys³y odbiorcówAutor:
Norbert Oruba
Cena ksi±¿ki: 26.95W copywritingu jêzyk giêtki to wiele, ale wci±¿ za ma³o! Na czym nale¿y bazowaæ, by pisaæ naprawdê skuteczne teksty marketingowe, anga¿uj±ce, przekonuj±ce i wci±gaj±ce niczym najlepszy film ... tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejêtnym ³±czeniu ze sob± odpowiednich s³ów. Jest on przede wszystkim sztuk± analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia tre¶ci w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Autor tej ksi±¿ki zebra³ na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieæ, by zacz±æ pisaæ przyci±gaj±ce tre¶ci, dziêki którym nak³onisz ich odbiorcê do dzia³ania: my¶lenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawi±zania z ni± po¿±danej relacji, wreszcie ... zakupu produktu lub us³ugi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a tak¿e czym wyró¿niaj± siê poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie pos³ugiwaæ siê jêzykiem korzy¶ci i strat. Wskazuje najwa¿niejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli siê wiedz± na temat tego, jak za pomoc± s³ów nawi±zaæ odpowiedni kontakt z odbiorc± przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi po¶wiêca te¿ najwa¿niejszemu dzi¶ kana³owi komunikacji z klientem, czyli social mediom. Czytaj, pisz, anga¿uj, buduj relacje, sprzedawaj!
|
© 2002-2008 Kasat Sp. z o.o.